Bijna zover.... - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu Bijna zover.... - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu

Bijna zover....

04 Juli 2015 | Nederland, Hoogkerk

STOP DE TIJD!
Okay, de druk was groot vandaag.....ik moet het voelen die stress en ja! het is me weer gelukt! 2 koffers ingepakt, badkamer en bovenverdieping schoon, nog ff snel geshopped. Morgenvroeg nog ff door de huiskamer en dan vind ik het best. Lou heeft zijn uiterste best gedaan om de tuin nog helemaal vertrekklaar te maken en Bob en Lotte hebben zich heerlijk in het zwembad bij resp. Luke en Trijntje vermaakt. Iedereen happy!
De temperaturen hier beginnen aardig te lijken op die van onze bestemming......da's fijn!

Morgen vertrekken we vanuit Hamburg om iets voor half 5 in de middag. Vertrek hier om ca. 10.30 uur. Nu de kids in bed stoppen en ik duik er ook in. Tot later in Dubai!! xxxx

• 05 Juli 2015 - 00:12

Buurtjes:

lieve alle vier,

Een hele fijne vakantie gewenst en heel weer thuis komen.

• 06 Juli 2015 - 11:47

Sophia:

Lieve allemaal, allereerst van harte Louis !!! En de rest ook natuurlijk.
    Hoop dat de reis goed is verlopen, had al een kleine impressie vanuit vliegtuig.
    Bij jullie verslag had je helemaal vergeten, dat Truuske uit logeren is, bij deze dan...
    Op die drukke dag, 4 juli, ook nog naar Veendam geweest, om de belangrijkste naar haar logeeradres
    te brengen.
    Nu jongens, alle flauwekul op een stokje en nu GENIETEN !!!!!!!
    Knuffel oma