Reisdag - van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu Reisdag - van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu

Reisdag - van Dubai naar Bangkok

09 Juli 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Reisdag - van Dubai naar Bangkok

Vanochtend hebben we 1,5 uur aan het zwembad gelegen en toen op ons gemak richting de luchthaven gereden met een taxi. Ondertussen een fotostop gemaakt bij Burj Arab, 's Werelds duurste hotel wat alleen maar suites kent. Mooi gebouw dat je van ver af ook ziet liggen. Als je hier een kamer boekt word je met een Rolls Royce van het vliegveld gehaald....tja....hier is niks te gek!
Oja....gisteren onderweg naar de tram stopt Lotte ineens en heeft ze een snijtand in haar hand. Ha ha...het wisselen gaat hier dus gewoon door.
Toen we bij het vliegveld aankwamen en uit de auto stapte wisten we niet wat ons overkwam; zo warm!!! Het bleek ook 47 graden te zijn!!!
Dit keer geen WiFi in de lucht dus maar 2 films gekeken! Kort vluchtje van 5,5 uur.
Mooie luchthaven in Bangkok en erg druk. Douane en koffers ging snel en toen half uurtje met de taxi naar het hotel. De temperatuur bij aankomst was hier perfect om half 2 's nachts; 32 graden. Dat is toch beduidend koeler dan in Dubai :-p.
Aankomst bij hotel was minder: ondanks bevestigingen die we per mail ontvangen hebben leek de boeking geannulleerd!! Pppfff...duurde en duurde maar nu zitten we in een suite op de 58e!! verdieping!!! in het Lebua hotel wat bekend staat om de opnames van de Hangover 2 met prachtig uitzicht over een verlicht Bangkok! Ben benieuwd of we hier ook blijven maar bevalt goed.
Inmiddels is het hier 04.33 uur en slaapt iedereen behalve OnsEl....dat wordt nog wat. Het WiFi werkt ook nog niet zoals het moet dus kan eea ook niet uploaden.
Ik leg mijn mobiel maar weg en probeer ook wat te gaan slapen. Tot morgen xxxx