Reisdag Bangkok - Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu Reisdag Bangkok - Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu

Reisdag Bangkok - Chiang Mai

12 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Ja ja...die Lotte! In Dubai bij het tramstation wisselt ze zonder pardon een snijtand en vanochtend tijdens het ontbijt vliegt haar 1e kies er uit!! De kies naast haar net gewisselde tand dus enorm gat!!
Vanochtend met tuk tuk naar ChinaTown gereden maar wat een geluk weer....op zondag openen de winkels pas rond 14.00 uur. Typisch geval van pech dus. Dus weer tuk tuk genomen en naar het Koninklijk Paleis gereden. Wat een drukte daar en ook hier hebben we geen goede voorbereiding getroffen want nu blijkt dat we niet de juiste kleding dragen behalve ons Bobke....dus....we moeten in de rij gaan staan om kleding aan te trekken die daar voor de toeristen gebruikt worden. We komen meer dan trendy naar buiten (not) en het is bloody hot!! Het is groots en mooi maar Bob en Lotte hebben het al snel gezien. We willen ook op tijd terug want moeten om 13.00 uur uitchecken in het hotel dus hup in de tuk tuk en hup naar het hotel. De chauffeur 'B' houdt wel van een gezellig praatje en kletst (vooral mij) de oren van de kop. Zoals de meeste Thai spreken ze snel en gebrekkig Engels maar hij wil ons zo graag van alles vertellen. Gezellig gewoon!!
Nu zitten we op het vliegveld van Bangkok te wachten om te boarden naar Chiang Mai. Mijn batterij van mijn telefoon is bijna leeg dus ik zit samen met een man uit Israël op de grond op te laden. Wha ha ha...and guess??? Ik heb sjans op mijn ouwe dag!!
Okay....over een uur vertrekken we en vlucht zal ca 1 uur en 10 minuten duren en dan begeven we ons in Chiang Mai, een hele andere wereld dan Bangkok.......Xcting!!!!

• 12 Juli 2015 - 11:48

De Stupertjes:

Tja, heel charmant! Dewi vond t ook zooooo geweldig om dit te mogen (moeten) dragen!
    Veel plezier in Changmai en vergeet vanavond niet naar de night market te gaan! Sushi!!!!

• 13 Juli 2015 - 14:26

Sophia:

Prachtige plaatjes geschoten, schitterende tempels, and nice clothes !!!
    De waaiers vind ik wel erg mooi , ook lekker te gebruiken met de hitte daar, knuffel, doei !!