Avondmarkt Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu Avondmarkt Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu

Avondmarkt Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Om 19.00 uur staat onze taxichauffeur weer voor de deur. Keurig op tijd; had ik niet verwacht. Hij brengt ons in ca 30 minuten naar de avondmarkt in Chiang Mai centrum. In het weekend schijnt deze markt dus nog leuker en voller qua kraampjes te zijn maar wij kijken nu al onze ogen uit. We scoren direct voor iedereen een van niet echt te onderscheiden Ray Ban bril, een rugzak en slippers voor Lotte en een voetbalpakje voor Bob. Alles is spotgoedkoop en het werkt dus echt zo dat je flink moet onderhandelen om een leuke prijs te krijgen. Ergens verderop zie ik een bril die ik liever had gehad dus ga ik de onderhandeling weer aan. Uiteindelijk bedenk ik me dat 1 bril wel genoeg is en de prijs staat me niet aan. Ik kap het af en loop weg and guess what? De verkoper komt me achterna en ik krijg hem mee voor 250 baht wha ha ha....ik hou d'r van!!
Eigenlijk wil je hier alles kopen en ook Bob heeft daar behoorlijk wat last van wat ff resulteert in een minder leuk momentje maar dat vergeten we nu ;-).
Hier na gaan we eten en mnom mnom....Louis bestelt vis in curry en krijgt een joekel op zijn bord waar je in Nederland wrs heel veel voor betaald en lekker!! Kids bestellen frietjes en springrolls. En ik? Flinke King Prawns with garlic! Ik overdrijf niet als ik zeg dar er 1 volldige bol knoflook aan te pas is gekomen bij de bereuding. Heerlijk!!!
Dd tijd vliegt om en ons chauffeurtje wacht geduldig. We lopen naar de taxi en eindigen daar bij de voetmassage en fish spa. Voordat we er erg in hebben heeft Lou voor Bob, Lotte en mij een fish behandeling betaald en worden onze voeten gewassen en dan.....
IEKS IEKS.....onze voeten moeten in de bak en oh jee....wat voelt dit raar en ik word gek bij de gedachte dat die visjes gewoon aan mijn voeten zitten te knabbelen. We gieren het uit met z'n 3en, van plezier maar ook van ongemak. 15 minuten lang zijn we het slachtoffer van honderden visjes en natuurlijk zag het zwart van de vissen bij mij. Gewéldig maar nooit weer...
Superdag!!!

  • 14 Juli 2015 - 17:20

    Sophia:

    Lieve allemaal, jullie hebben weer leuke dingen beleefd !
    Was ook wel wat voor mij, leuke dingen erg goedkoop, alhoewel wat is goedkoop !
    Jullie voeten waren zeker lekker schoon, die methode hebben ze hier ook'
    eelt vliegt er zeker af !!!
    A demain !! Knuffel !

  • 14 Juli 2015 - 17:27

    De Stupertjes:

    Sawadee,
    Kan goedkoper hoor Ellen, voor een echte (nep) Rayban, haha!!!
    Leuk he die avond markt.
    Foto met die markthal als je daar naar achteren loopt kun je ook heerlijk eten!!!
    Knoflook doet me denken aan Poros beach!!!
    Ik lees wel dat jullie erg genieten daar in dat verre en heerlijke Thailand.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 6891

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Dubai en Thailand

Landen bezocht: