2e dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu 2e dag Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van DeVriesjesgoThailand - WaarBenJij.nu

2e dag Phuket

21 Juli 2015 | Thailand, Phuket

Gelukkig! De zon kan hier toch schijnen!
Kids helemaal happy met het ontbijt hier dus eten de buikjes vol. We liggen en spelen wat bij het zwembad. De glijbaan is wel heel snel en cool. Ook mama gaat, net als gisteren, er van af maar op het laatste (en snelste) stuk stoot ik giga mijn hoofd. Mij niet meer gezien ha ha.....
Na 1,5 uur verkassen we ff naar het strand. De zee is ontzettend ruw en er ligt niemand op het strand. Wat hebben Bob en Lotte een lol in de golven, maar niet voor niets hangt de rode vlag uit.... De golven zijn enorm en er is een flinke stroming. Even verder op durven we wel echt het water in en hebben we lol voor 10. Bob verliest bijna zijn zwembroek en we gaan regelmatig kopje onder. Dit blijkt ook wel als we einde dag gaan douchen en Lotte haar haren hélemaal onder het zand zitten....
Op de terugweg van het strand lunchen we even bij het geweldige restaurantje om de hoek, Baan Mai, waar we gisteren in de avond gegeten hebben. Zij hebben ook een zwembad en dus plonsen de kids daar weer in na gedouched te hebben in de kleedruimtes. Heerlijk gegeten en net als gisteren aan de praat geraakt met de Franse eigenaar Charles (nu inmiddels fb vriend wha ha ha).
Tegen 5 uur weer naar Patong gereden want we wilde nog ff shoppen. Eindelijk kwamen we nog een fish spa tegen en dus kon Louis er niet onderuit om alle visjes een heerlijke knabbelmaaltijd aan te bieden (gadver! wat goor toch eigenlijk!). I.t.t. Chiang Mai kreeg de visjes hier maar 10 minuten knabbeltijd maar we weten zeker dat de buikjes ook vol zijn wha ha ha!! Daarna geslaagd voor Bob en Lotte en heerlijk gegeten aan de overkant van het strand in een goed restaurant. Dit stuk Phuket is wel prima en niet zo fout als gisteren. Toch is het hier te massaal maar voor 2 avonden okay blijkt nu. Onze terugweg was een feestje; weer zo'n gaaf taxibusje gescored maar deze had echt super gave muziek!! Bob en Lotte genoten en ik deed ff flink gek mee en zong en 'danste' als een dolle. We hebben ontzettend gelachen! Nu liggen we in bed want de wekker gaat morgenvroeg om half 7; we gaan een soortgelijke trip maken als in Koh Samui met speedboat maar gaan nu naar het eiland Koh Phi Phi. Hopelijk zit het weer ons mee! Zo zijn we weer een hele dag onder de pannen en vertrekken we 's nachts om 00.15 uur alweer met het vliegtuig naar Dubai.... Daar zitten we zo'n 6 uur in transit (slik....) om daarna door te vliegen naar Hamburg. Beide vluchten worden weer uitgevoerd door Emirates. De eerste vluchten zullen we waarschijnlijk slapen maar hopelijk hebben we weer WiFi op weg naar Hamburg zodat we lekker kunnen fb-en en whappen!
Nog slechts 1 dagje dus in het geweldige Thailand :-(

• 21 Juli 2015 - 17:20

Debbie:

wat blijft het toch heerlijk om jullie berichten te lezen en te volgen.....een feestje voor het thuisfront :-)

• 21 Juli 2015 - 18:01

Amie Sjaak:

Gaf weer allemaal.
    Dat gaat een groot fotoboek worden!!! ( jij kan nooit kiezen denk ik...)
    Fijne dag morgen!
    xx

• 21 Juli 2015 - 19:49

Moni:

Dat was inderdaad flink gek in het taxi busje? (Dat je er niet uitgezet bent, hahaha!)
    Geniet nog van de laatste uren in Thailand en wel zwaaien hè als ons vliegtuigen elkaar passeren!!!
    Xxx

• 21 Juli 2015 - 22:05

S:

Lieve allemaal, geniet nog maar flink van de laatste dag !
    Bedenk wel, deze geweldige indrukken van jullie exotische vakantietrip
    vergeet je NOOIT weer !
    De vakanties van Siem en mij samen naar Griekse eilanden, passeren mij in
    gedachten nog heel erg vaak.
    Dat vergeet ik nooit meer !
    Zo ook jullie fantastische sprookjesachtige weken !
    Ze blijven voor eeuwig in je gedachten, als in een film zullen jullie het later
    nog vaak weer terug beleven !!
    Verder wil ik jullie een geweldig compliment geven voor de prachtige reisverslagen
    en foto's, wat een werk, elke dag maar weer !!!! FANTASTISCH lieverds !!
    Verder een hele goede terugreis en gauw tot kiekes, bye bye !!